Δυσφορία και απέχθεια προκάλεσε στην κοινή γνώμη ο μουσικός Ιωάννης Στρατάκης, ο άνθρωπος που βρισκόταν πίσω από την εμφάνιση με σαγιονάρες και βερμούδα στο προεδρικό μέγαρο κατά την δεξίωση για την επέτειο αποκατάστασης της Δημοκρατίας.

Σύμφωνα με σχόλια και την συζήτηση, που άναψε χθες στα social media ο Στρατάκης δίνει την εικόνα ενός ανθρώπου, που νομίζει ότι είναι υπεράνω θεσμών και κοινωνικών κανόνων, ότι “την έχει δει” με τρόπο αλαζονικό και ότι ανήκει στην κατηγορία αυτών που υπονοεί η παροιμία με την μύγα…

Και δεν είναι ο μόνος. Είναι πολλοί αυτοί, που έχουν χορτάσει ψωμάκι μισθοδοτούμενοι από το δημόσιο (όρα ΕΡΤ) και μετά το παίζουν βεντέτες και δεν υπολογίζουν κανέναν.

Σε μια νέα του ανάρτηση, ο Ιωάννης Στρατάκης δείχνει να ειρωνεύεται όσους αντέδρασαν στην καταφρονητική εμφάνισή του  αναφέρεται στην «πέτρα του σκανδάλου», δηλαδή τη σαγιονάρα που φορούσε και ανεβάζει και μια φωτογραφία της.

Μάλιστα με ειρωνική διάθεση ο ίδιος κάνει ότι σατιρίζει τις αντιδράσεις λέγοντας πως θέλει να «εξαργυρώσει» την αναγνωρισιμότητα που του έδωσε η υπόθεση με την ίδρυση του… «κόμματος της Σαγιονάρας»!

Η νέα ανάρτηση του Ιωάννη Στρατάκη στο facebook

«Ἰδού! ἰδού ἡ πέτρα τοῦ σκανδάλου. Ἦλθε ἡ ὥρα νὰ ἐξαργυρώσω τὴν τόση προσοχὴ τοῦ Ἑλλαδικοῦ κοινοῦ, ἀνακοινῶν τὴν ἵδρυσιν τοῦ κόμματος τῆς Σαγιονάρας. Ἡ Νίκη εἶναι δική μας! Ἐλᾶτε κάλπες, θὰ βαδίσωμεν γιὰ ἄλλην μιὰν φορά τὴν ὁδόν τῆς ἐθνικῆς παλινορθώσεως. Τρέμετε ἀντίπαλα δέη!».

Έγινε και πρόσωπο της ημέρας ο μουσικός

Ο Ιωάννης Στρατάκης έγινε το πρόσωπο της ημέρας όταν κυκλοφόρησε φωτογραφία του με ρούχα παραλίας να κατεβαίνει στους κήπους του προεδρικού μεγάρου, κατά τη δεξίωση για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας.

Κανείς δεν γνώριζε ποιος ήταν αυτός ο άνδρας που περιφέρεται στο προεδρικό μέγαρο με σαγιονάρες και βερμούδα και έπεσαν βροχή τα σχόλια στα social media, όσων έκριναν ότι η αμφίεσή του ήταν εντελώς ακατάλληλη για την περίσταση.

Μετά από αρκετές ώρες …αναζητήσεων, ο ίδιος ο Ιωάννης Στρατάκης, με ανάρτησή του στο Facebook, αποκάλυψε ότι είναι κορυφαίος βιολιστής στη Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ και εξήγησε ότι βρέθηκε στο προεδρικό μέγαρο για να παίξει στη δεξίωση.

Με μία μακροσκελή ανάρτησή του, γραμμένη με τονισμό καθαρεύουσας, ο Στρατάκης περιέγραφε ότι είχε όντως προηγουμένως βρεθεί σε παραλία και οδήγησε επί 1,5 ώρα, προκειμένου να φτάσει στην εκδήλωση στο Προεδρικό Μέγαρο.

Στη συνέχεια, όπως αναφέρει, φόρεσε το κοστούμι του, που δεν έβαλε προηγουμένως, για να μην το τσαλακώσει κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Κάνει και έναν ατυχή παραλληλισμό με τον …Περικλή και τον Κλεισθένη για να δείξει ότι το κοστούμι δεν κάνει τον άνθρωπο.

Η ανάρτησή του:

Νά ποὺ μετὰ ἀπὸ σχεδὸν 50 χρόνια ὑπηρέτης τῆς τέχνης ἔγινα διάσχημος γιὰ μιὰ παντόφλα.

Εἶδες ποὺ τελικὰ κανεὶς δὲν γνωρίζει τὴν τύχη του!

Γιὰ τὰ ψιλὰ γράμματα:

1) Δὲν ὑπῆρξα προσκεκλημένος στὴν ἑορτὴ τῆς ἀποκαταστάσεως

2) Ἦλθα πράγματι ἀπὸ τὴν παραλία ἀπ’ εὐθείας στὴν (ἐργολαβικὴ) ἐργασία μου, μὲ ὁδικὸ ταξίδι 1,5 ὥρας μέσα στὴν ντάλα γιὰ νὰ εἶμαι στὴν ὥρα μου

3) Δὲν θὰ φόραγα τὸ (κατὰ τὰ ἄλλα ὄμορφο) κοστούμι ἐργασίας διότι εἶναι ἀπὸ χονδρὸ χειμερινὸ ὑφασμα καὶ κοντὰ στὰ 60 μου δὲν ἀντέχω καὶ πολὺ τὴν ζέστη καὶ τὴν ὑγρασία. Ἄλλωστε ἂν τὸ φόραγα ἀπὸ πρὶν ἴσως νὰ τσαλακωνόταν ἀπὸ τὸν ἱδρῶτα.

4) Ὅταν φθάσαμε δὲν εἶχε κανεὶς σκεφθεῖ ὅτι μπορεῖ νὰ διψᾶμε. Μετὰ ἀπὸ ὥρα ἔφεραν νερὸ. Δυστυχῶς τὸ ἐναπόθεσαν στὴν νοτιοανατολικὴ πλευρὰ τοῦ κήπου, ἴσως 1+ χιλιόμετρο μακρυὰ ἀπὸ τὰ καμαρίνια τῶν «ἐργατῶν». Ἐκείνη τὴν πορεία πρὸς τὸ νερὀ κατέγραψε ὁ φακὸς, ὥρα ποὺ ὁ κόσμος -πλὴν ἐλαχίστων- δὲν εἶχα ἀκόμη δεχθεῖ ἐπισκέπτες. Θὰ ἔβγαινα νὰ ἀγοράσω νεράκι ἀπ’ ἔξω, ἀλλὰ γιὰ λόγους ἀσφαλείας τὰ ΑΔΤ μας κρατοῦσε ἡ ἀσφάλεια εἰσόδου, ἄρα δὲν μποροῦσα οὔτε νὰ βγῶ οὔτε νὰ ξαναμπῶ.

5) Σήμερα τὸ πρωῒ διαπίστωσα πὼς μοιάζω μὲ γνωστὸ δημοσιογράφο-συντάκτη ἐπίσης γνωστῆς ἐφημερίδας, ποὺ ὁ ἄνθρωπος βρῆκε τὸν μπελά του (ἐκτὸς τὸ δικό μου σοκ)

6) Λυποῦμαι ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ γιὰ τὸση ταραχή, δικαιολογημένη μερικῶς ἐὰν κανεὶς δὲν γνωρίζῃ πὼς ἡ φωτογραφία ἐλήφθη ἀρκετὰ πρὶν τὴν ἔναρξι τῆς ἐκδηλώσεως.

7) Λυποῦμαι ἐπίσης ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ νὰ χυθῇ τόσο λεκτικὸ δηλητήριο στὸ διαδίκτυο.

Μὴν ἀνησυχῇτε ὅμως, τὰ κοστούμια μου εἶναι ὑπεράριθμα καὶ δὲν ὁδηγεῖς μὲ λουστρίνια, ἀλλὰ τὰ φέρνεις μαζί καὶ ντύνεσαι ὅταν πρέπει ὅπως πρέπει.

Ἄ! καὶ κάτι ἄλλο, τὴν Δημοκρατία δὲν τὴν κάνουν τὰ ροῦχα. Ρωτῆστε τὸν Κλεισθένη καὶ τὸν Περικλῆ γιὰ τὸ ποιά μάρκα κοστούμια προτιμοῦσαν. Ἐγὼ εἶμαι πιὸ κοντὰ μὲ τὴν σαγιονάρα… Καὶ ὄχι, δὲν πῆγα νὰ κάνω κάποια πολιτικὴ δήλωσι ἢ πρότασι. Εἶμαι μικρός καὶ ἱκανοποιημένος».

Στη συνέχεια, με το κοστούμι του, πήρε θέση στην ορχήστρα και έπαιξε στη δεξίωση για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.