Με τον νέο Εκτελεστικό Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνο Λιάγκο, συναντήθηκε στο Δημαρχείο ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας και  ενημερώθηκε για την πορεία των μεγάλων έργων υποδομής στο λιμάνι.

Από πλευράς ΟΛΘ Α.Ε. στη συνάντηση συμμετείχε και ο Γενικός Διευθυντής Επενδύσεων της εταιρείας, Artur Davidian.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η οποία πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικό κλίμα, ο κ. Ζέρβας αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στις δυνατότητες ενδυνάμωσης της συνεργασίας Δήμου Θεσσαλονίκης και ΟΛΘ Α.Ε. μέσα από κοινές δράσεις πολιτιστικού και κοινωνικού περιεχομένου αλλά και σε ζητήματα οικονομικής και τουριστικής ανάπτυξης.

Ο κ. Λιάγκος, από την πλευρά του, ανέπτυξε τη στρατηγική της ΟΛΘ Α.Ε. και παρουσίασε την πορεία των μεγάλων έργων υποδομής, τα οποία θα καταστήσουν το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης κόμβο συνδυασμένων μεταφορών των Βαλκανίων και της ευρύτερης περιοχής, με πολλαπλασιαστικά οφέλη για την τοπική και εθνική οικονομία.

Τα σχέδια για την ανάπτυξη του λιμανιού

Ο εκτελεστικός πρόεδρος Αθανάσιο Λιάγκος κρατά το τιμόνι της  εταιρείας του ΟΛΘ από τις  αρχές Ιούλιου αφού αποχώρησε από τον ΟΛΠ και νωρίτερα κατείχε υψηλόβαθμη θέση στο ΤΑΙΠΕΔ.
Αποδέχθηκε την πρόσκληση που του έγινε από την κοινοπραξία να αναλάβει τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης  με την προοπτική να το καταστήσει το μεγαλύτερο λιμάνι στα Βαλκάνια.
Ο  κ. Λιάγκος  με την ανάληψη των καθηκόντων του λαμβάνοντας την έγκριση από την γενική συνέλευση των μετόχων ανέφερε ότι ο ΟΛΘ θα ξεκινήσει άμεσα επαφές με τις όμορες χώρες και  θα αρχίσει  συναντήσεις με εκπροσώπους επιχειρηματικών κύκλων που επιθυμούν να διευρύνουν τις εμπορικές τους συναλλαγές με τις χώρες της Μεσογείου και γενικότερα με τη Μέση Ανατολή.
Τόνισε ότι οι παραπάνω επαφές έχουν  προγραμματιστεί για τους επόμενους μήνες και η ατζέντα περιλαμβάνει τη Βόρεια Μακεδονία, τη  Βουλγαρία τη Σερβία και διευκρίνισε ότι θα  μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα είμαστε σε θέση να ανεβάσουμε τον πήχη και πιο ψηλά  εννοώντας να  εξυπηρετήσουν πιο  βόρειες χώρες.
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης που μέχρι σήμερα  δεν  είχαν αξιοποιηθεί για πολλούς λόγους και  μπορεί να  γίνει  η πύλη  εισόδου και εξόδου  των Βαλκανίων.

Έργα ύψους 180 εκ. ευρώ

Επίσης ο κ. Λιάγκος προανήγγειλε ότι φέτος θα ξεκινήσουν έργα συνολικού  ύψους 180 εκατ. ευρώ στον ΟΛΘ και θα έχουν βασικό αντικείμενο την επέκταση του ανατολικού μέρους του προβλήτα 6  για να αποκτήσει βαθύτερα κρηπιδώματα βάθους -16m, για την εξυπηρέτηση πλοίων μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου μεταφορικής ικανότητας μεγαλύτερης των 100.000 τόνων.

Τα έργα θα προκηρυχτούν άμεσα με σκοπό την ενίσχυση της ανταγωνιστικής του θέσης στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης ως λιμένα διακίνησης συμβατικού φορτίου transit αλλά και στον ελληνικό χώρο ως κύριου λιμένα διακίνησης συμβατικού φορτίου.
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει σημαντικά  πλεονεκτήματα  με βάση τη θέση  του  και μπορεί να ανταποκριθεί στη διακίνηση των  εμπορευμάτων με άλλα λιμάνια  της Μεσογείου