Audi is researching bidirectional charging technology

Ο γιος της φίλης μου έχει ένα εξοχικό, δίπλα στον κεντρικό δρόμο, στο πρώτο
πόδι της Χαλκιδικής. Ένα μεσημέρι, ακούει ένα γδούπο κι αμέσως ένα απότομο
φρενάρισμα αυτοκινήτου.

Πετάχθηκε έξω να δει τι συνέβη και βλέπει ένα
καινούριο ΙΧ στη μέση του δρόμου, με τον οδηγό να είναι ταραγμένος,στη θέση
του.

Γράφει ο Νίκος Βολωνάκης

Ρωτάει και ο οδηγός απαντάει με προφανή τρόμο.
-Ξέρετε, πετάχθηκε ξαφνικά ένας σκύλος στο δρόμο και τον χτύπησα…

Λέω: -Να το σπρώξουμε το αμάξι στην άκρη, για να περνούν τα αλλά αυτοκίνητα.

Λέει: -Δεν γίνεται,κύριε. Είναι τα νέα μοντέλα, που όταν κάπου κτυπούν, κοκαλώνουν. Δεν μπορείς να τα μετακινήσεις. Όσο κι αν σπρώξεις. Απλώς, σου στέλνουν απ την αντιπροσωπεία τεχνικούς για να δουν το πρόβλημα, με βάση τις γεωγραφικές συντεταγμένες, που κάθε φορά διαθέτουν, για όλα τα νέα μοντέλα…

Κόκαλο,κι εγώ.Όπως το αυτοκίνητο. Σκέφτομαι: Ωραίος τρόπος για να καταγράφεις
κάθε περιστατικό ατυχήματος και ωραιότερος τροπος για να μοιράζεις ευθύνες εκεί που πρέπει, κατόπιν. Τέλειος τρόπος για να μην ξεφεύγει τίποτα από τα μάτια της αντιπροσωπείας.

Σωστό η όχι; Ερώτηση αμφοτεροβαρής. Να ζει κανείς η να μην ζει; Ν αγοράζεις καινούριο μοντέλο η όχι;
Η ψηφιακή εποχή που αναγκαστικά (θέλουμε και μη) ζούμε, τέτοιου είδους ερωτήσεις τις έχει πετάξει στο καλάθι των σκουπιδιών.. Στον κάδο του παρελθόντος. Τώρα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι όχι μόνο μας απαντάει και εξηγεί τις όποιες ερωτήσεις μας, αλλά απ την άλλη μεριά αποκαλύπτει και ο,τι έχουμε σκοπό να κρύψουμε η να καλύψουμε.

Ποιος δίσκος της ζυγαριάς βαραίνει; Η κρίση είναι σίγουρα πιο σωστή, πιο αντικειμενική και πιο προχωρημένη. Γι αυτό και ο εμπορικός πόλεμος των εταιριών έχει στραφεί πλέον άλλου. Η πανδημία έδωσε τη δυνατότητα στις αντιπροσωπείες να δίδουν λύσεις με άλλου είδους εξυπηρέτηση των πελατών, σε τομείς επισκευής,ανταλλακτικών και γενικού σέρβις. Επίσης μέσω SMS μπορούν να σε ενημερώσουν για την πορεία της επισκευής, το κόστος και επιπλέον βλάβες που μπορεί να παρουσιαστούν.

Από την άλλη μεριά, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυξάνουν τα μερίδια τους στην αγορά. Σήμερα αποτελούν το 8 ο/ο των πωλήσεων στην Ευρώπη, για το 2020. Δηλαδή έχουν
υπερδιπλασιάσει το μερίδιο αγοράς σε σχέση με πέρυσι.
Εξάλλου,σήμερα,αρκετές αντιπροσωπείες προσφέρουν αναβαθμισμένες πλατφόρμες όπου, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει το μοντέλο της αρεσκείας του με όλες τις παραμέτρους σε εξοπλισμό,κινητήρες και άλλες λύσεις που προτείνουν οι κατασκευαστές.

Τέλος, καθώς η κατανάλωση και όλες οι μετακινήσεις μειώθηκαν δραστικά, το μεγαλύτερο όφελος το καρπώνεται το περιβάλλον, χάρη στη μεγάλη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Και βέβαια,εδώ πρέπει να προσθέσουμε τις ψηφιακές αλλαγές σε άλλους τομείς όπως στη διαδικασία αγοραπωλησίας ακινήτων,την ψηφιακή λήψη ποινικού μητρώου, τα εμπορικά σήματα και χίλιες ακόμη εφαρμογές στην καθημερινότητα μας.

Εμπρός, για τα νέα ψηφιακά ήθη…