Σε σοβαρό πρόβλημα εξελίσσεται για την κυβέρνηση η κατάσταση στα σχολεία, καθώς ήδη βρίσκονται υπό κατάληψη πάνω από 300 σχολικές μονάδες και τμήματα σε ολόκληρη την χώρα, ενώ η υπουργός Νίκη Κεραμέως όχι μόνο δεν υποχωρεί απέναντι στις απαιτήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών, αλλά θέτει και ζήτημα αναπλήρωσης των χαμένων ωρών.

Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις, πάνω από 300 σχολεία τελούν υπό κατάληψη, ενώ επιπλέον 118 σχολεία και τμήματα παραμένουν κλειστά λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού.

Πολλοί γονείς ανησυχούν και αναρωτιούνται που θα φτάσει η κατάσταση, ενώ άλλοι βρίσκονται σε αδιέξοδο, καθώς διαφωνούν με τις καταλήψεις, αλλά δεν έχουν τρόπους αντίδρασης, πέραν των επεισοδίων, όπως αυτά στα σχολεία του Αλίμου.

Για το ζήτημα των καταλήψεων μίλησε  στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Η υπουργός σημείωσε ότι τα σχολεία φέτος ξεκίνησαν να λειτουργούν υπό πολύ δύσκολες συνθήκες λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. «Αυτό που πρέπει να κρατήσουμε είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας εφαρμόζουν με τρόπο υποδειγματικό τα μέτρα. Αναμέναμε τα κρούσματα, υπάρχουν κρούσματα στην κοινωνία, όμως έχουμε θωρακιστεί με πλαίσιο για την αντιμετώπισή τους», επεσήμανε η κυρία Κεραμέως. Η υπουργός υπογράμμισε ότι η τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική για τα σχολεία και τα τμήματα που κλείνουν λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού.

Νίκη Κεραμέως: Τίθεται ζήτημα αναπλήρωσης ωρών

Σε ό,τι αφορά τις καταλήψεις, η υπουργός Παιδείας είπε:  «Δεν είναι η μεγάλη εικόνα, τα σχολεία λειτουργούν. Ο διάλογος γίνεται μόνο με ανοικτά σχολεία. Δεν μπορεί κανείς να στερεί στον άλλον το δικαίωμα στη μάθηση, να διακόπτει την εκπαιδευτική διαδικασία».

Η Νίκη Κεραμέως, αναφορικά με τους αριθμούς των καταλήψεων, είπε ότι «είναι μια μεταβαλλόμενη κατάσταση», επισημαίνοντας ότι κάποια σχολεία το πρωί δηλώνονται υπό κατάληψη, όμως στη συνέχεια λειτουργούν.

Καταλήγοντας, μάλιστα, έθεσε ζήτημα αναπλήρωσης των χαμένων ωρών: «Οι καταλήψεις προφανώς δεν έχουν καμία θέση. Είμαστε εδώ για διάλογο, με ανοιχτά σχολεία. Στον βαθμό που υπάρχει απώλεια διδακτικών ωρών, τίθεται ζήτημα αναπλήρωσης ωρών».