Παρουσιάστηκε στην Αίγλη του Ζάππείου παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, η νέα καμπάνια για τον Ελληνικό Τουρισμό, που προβάλλεται για να υπενθυμίσει στον κόσμο, την εμπειρία του Ελληνικού Καλοκαιριού που δεν περιορίζεται στον ήλιο και τη θάλασσα, αλλά εμπεριέχει κάτι πιο βαθύ, αληθινό και ανθρώπινο.
Η καμπάνια που έγινε σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού σχεδιάστηκε από την Marketing Greece και τον Steve Vranakis, CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης. Η νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού έρχεται σε μια σημαντική στιγμή για τη χώρα, που κατάφερε να κερδίσει το στοίχημα στην αντιμετώπιση της πανδημίας και να δημιουργήσει θετική φήμη σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η Ελλάδα λογίζεται σαν μια ασφαλής χώρα που μπορεί και καταφέρνει να στέκεται όρθια σε δύσκολες στιγμές όπως αυτή της πανδημίας. Αυτή την ευνοϊκή συγκυρία, σε δύσκολες όμως μέρες για τον υπόλοιπο πλανήτη, έρχεται να κεφαλαιοποιήσει η νέα ελληνική καμπάνια.
Βασικός της στόχος είναι να υπενθυμίσει στον κόσμο, την εμπειρία του Ελληνικού Καλοκαιριού που δεν περιορίζεται στον ήλιο και τη θάλασσα, αλλά εμπεριέχει κάτι πιο βαθύ, αληθινό και ανθρώπινο. Και αυτό είναι το συναίσθημα της ελευθερίας, της προσμονής για τις καλύτερες ημέρες που θα έρθουν. Ένα μήνυμα λοιπόν στον υπόλοιπο κόσμο, με ενσυναίσθηση και σεβασμό για τη δύσκολη παγκόσμια συγκυρία.
Η ανθρώπινη διάσταση της Ελλάδας
Η νέα ταινία φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα νέο brand, αυτό του Ελληνικού Καλοκαιριού. Ένα brand που στην παρούσα φάση προτρέπει το κοινό να το ζήσει όπου και αν βρίσκεται, προβάλλοντας την ανθρώπινη διάσταση της Ελλάδας, αυτής που μοιράζεται, αυτής που καταλαβαίνει, αυτής που είναι έτοιμη να σε υποδεχθεί με τις κατάλληλες συνθήκες. Εστιάζοντας στο μήνυμα επιλέχθηκε η υιοθέτηση της του ενός πλάνου που μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα στην αποτύπωση του, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του θεατή.
Το βίντεο που παρουσιάστηκε την Πέμπτη, μπορεί να χαρακτηριστεί ο πρόλογος μιας σειράς μηνυμάτων που θα ακολουθήσουν ανάλογα με την πορεία των πραγμάτων διεθνώς. Και κάτι τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό που απαντάει με τον καλύτερο τρόπο στην παραπληροφόρηση των τελευταίων ημερών και τα fake news που κάποιοι ανεύθυνα αρέσκονται να διασπείρουν με θύμα της τυφλής αντιπολιτευτικής τους μανίας τον ελληνικό τουρισμό.
H Marketing Greece, εταιρία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ανέλαβε εξ’ ολοκλήρου το κόστος της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 και την παραχώρησε ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, για την προώθηση της χώρας και του ελληνικού τουρισμού διεθνώς.
Ο σχεδιασμός και η παραγωγή δηλαδή της καμπάνιας, δεν κόστισε ούτε ένα ευρώ στο ελληνικό δημόσιο.
Το ίδιο έκανε η Marketing Greece και το 2015, εν μέσω capital controls και το 2019 με την καμπάνια OMG που παραχώρησε και αυτή δωρεάν στο ελληνικό δημόσιο, παραμένοντας σταθερή στον σκοπό λειτουργίας της και στον μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα της. Να λειτουργεί υποστηρικτικά στο έργο του Ε.Ο.Τ αναλαμβάνοντας δράσεις που αυτός δεν μπορεί να εκτελέσει λόγω του θεσμικού πλαισίου και να ενισχύει τις δράσεις του όπου χρειάζεται μέσα από χορηγίες του ιδιωτικού τομέα.
Την Πέμπτη λοιπόν, εκτός από την εξαιρετική καμπάνια που παρουσιάστηκε, κατέρρευσαν με πάταγο και όλοι οι μύθοι που σκόπιμα καλλιεργούσαν κάποιοι συγκεκριμένοι κύκλοι το τελευταίο διάστημα. Θα έχουν το κουράγιο να ζητήσουν συγνώμη; Γιατί η δωρεάν παραχώρηση, που είναι η αλήθεια, μέχρι τα 32 εκ ευρώ (!!!) που είναι το ψέμα, έχει μια … μικρή διαφορά… (Πηγή: iefimerida.gr)