Επανατύπωση city map με προσθήκη χρήσιμων πληροφοριών

……………………………………………….

Σε ανατύπωση του χάρτη πόλης προέβη το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης. Οι ιδιαίτερες συνθήκες της φετινής δύσκολης χρονιάς για τον τουρισμό, δημιούργησαν την ανάγκη για την προσθήκη στο city map, επιπλέον χρήσιμων πληροφοριών για τον επισκέπτη.

Δεδομένου ότι το 2020 η πλειοψηφία των τουριστών επιλέγει το αυτοκίνητο για ασφαλή μετακίνηση, στο χάρτη επισημάνθηκαν όλα τα parking για την διευκόλυνση των οδηγών καθώς και το νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ ως νοσοκομείο αναφοράς για τον Covid 19.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο οδικός τουρισμός είναι σημαντικό τμήμα του εισερχόμενου τουρισμού, ιδιαίτερα για τη Βόρεια Ελλάδα.

Η συνεισφορά του οδικού τουρισμού στον εισερχόμενο τουρισμό το 2019, ανήλθε σε 9,6 εκατ. αφίξεις, 38,2 εκατ. διανυκτερεύσεις και 1,8 δισ. ευρώ έσοδα, που αντιστοιχούν στο 30,6% του συνόλου των αφίξεων, στο 16,4% των διανυκτερεύσεων και στο 10,1% των εσόδων (ΙΝΣΕΤΕ 18-6-20).
Επιπλέον, στο νέο χάρτη έγινε επικαιροποίηση των χρήσιμων τηλεφώνων, ενώ προστέθηκαν qrcodes που οδηγούν τους χρήστες στην παρεχόμενη πληροφορία μέσω εφαρμογής.


Και νέο θεματικό βίντεο για την προβολή της Θεσσαλονίκης

 

Ο ανασχεδιασμός και η αναδιοργάνωση της στρατηγικής προβολής και προώθησης θα είναι οι πρώτες ενέργειες των προορισμών την επόμενη ημέρα, όταν τα δεδομένα και οι συνθήκες μας επιστρέψουν να προχωρήσουμε σε διορθωτικές κινήσεις.

Κάτω από τη δύσκολη αυτή συγκυρία για τον τουρισμό, αποκτά ιδιαίτερη σημασία η ολοκλήρωση και παρουσίαση του τελευταίου θεματικού video, που προβάλλει το συνεδριακό προφίλ της Θεσσαλονίκης. Αποτελεί ένα νέο εργαλείο για το αποτελεσματικό marketing του προορισμού, που θα είναι απαραίτητο τους επόμενους μήνες.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης και το Thessaloniki Convention Bureau παρουσιάζουν το έβδομο και τελευταίο θεματικό video με το οποίο ολοκληρώνεται η σειρά του οπτικοακουστικού υλικού ανάδειξης του προορισμού που πραγματοποιήθηκε ως μέρος του προγράμματος «Διαχείριση Επισκεπτών», με αποκλειστικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Προβολή ως ενός σύγχρονου αστικού κέντρου

Με στρατηγικό στόχο την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε ένα δυναμικό και ανερχόμενο προορισμό το video εστιάζει στην προβολή της πόλης ως ένα σύγχρονο, μοντέρνο και ζωντανό αστικό κέντρο.

Μόλις σε 1 λεπτό και 29 δευτερόλεπτα αναδεικνύονται τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Θεσσαλονίκης και παρουσιάζονται με μοναδικό τρόπο στο θεατή, σπουδαία σημεία ενδιαφέροντος, συνεδριακές υποδομές, στιγμές από την καθημερινότητα στην πόλη, εμπειρίες που αξίζει κανείς να ζήσει και γεύσεις τις οποίες πρέπει κανείς οπωσδήποτε να δοκιμάσει.

Στο ίδιο πρόγραμμα εντάσσεται ο εξοπλισμός και η λειτουργία με εξειδικευμένα στελέχη των δύο Tourist Information Centers, στην Πλατεία Αριστοτέλους και  στο Βασιλικό Θέατρο, τα οποία με τα σημερινά δεδομένα παραμένουν κλειστά έως 30 Απριλίου 2020.
Με σωστό σχεδιασμό, στοχευμένες κινήσεις, συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων,αποτελεσματική χρήση εργαλείων και προϋπολογισμών και προσαρμογή με τις διεθνείς κατευθύνσεις και τάσεις της αγοράς, θα αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες αυτής της πρωτοφανούς παγκόσμιας κρίσης.

Και θα είμαστε έτοιμοι να εργαστούμε αποτελεσματικά, όλοι μαζί, για την προώθηση της Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια συνεδριακή αγορά, όταν αυτό θα είναι αναγκαίο περισσότερο από ποτέ.
Μπορείτε να βρείτε το βίντεο “ ThessalonikiCongresses & Events”  ΕΔΩ