Τα δοκιμαστικά δρομολόγια του Μετρό Θεσσαλονίκης ξεκινούν την 1η Νοεμβρίου υπό την επίβλεψη της εταιρείας λειτουργίας #THEMA ανέφερε χθες στη Βουλή ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Νίκος Ταχιάος, διευκρινίζοντας ότι οι πιστοποιήσεις αφορούν και την κατασκευαστική κοινοπραξία και τον λειτουργό του έργου.
Σε ανάρτησή του στο διαδίκτυο ο κ. Ταχιάος αναφέρει:
“Εχθές στην #Βουλή, ξεκαθάρισα ότι η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έχει δώσει ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του #Μετρό_Θεσσαλονίκης, χωρίς να έχει τη διαβεβαίωση ότι όλες οι απαραίτητες πιστοποιήσεις για να λειτουργήσει το μετρό θα έχουν εκδοθεί στην ώρα τους και θα αφορούν στην πλήρη ασφάλεια του έργου.
📝Αυτές οι πιστοποιήσεις δεν είναι δουλειά ούτε του υφυπουργού, ούτε του υπουργού, ούτε κανενός πολιτικού στελέχους. Γίνονται και αφορούν και την κατασκευαστική κοινοπραξία και τον λειτουργό του έργου, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες πιστοποιήσεων στον κόσμο, την #TUVRheinland. Είναι οι υπεύθυνοι αυτοί οι οποίοι πραγματικά μπορούν να παραδώσουν ένα έργο που θα είναι άψογο, τόσο από θέματα ασφαλείας, όσο φυσικά και σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του.
🚇 Οι εξαντλητικές δοκιμές των συστημάτων του Μετρό συνεχίζονται, εξασφαλίζοντας την άρτια λειτουργία κάθε πτυχής του. Από τις πόρτες των σταθμών και τις κυλιόμενες σκάλες, μέχρι τα ασανσέρ και τις πλατφόρμες!
📅 Τα δοκιμαστικά δρομολόγια ξεκινούν την 1η Νοεμβρίου υπό την επίβλεψη της εταιρείας λειτουργίας #THEMA και σε συνεργασία με την #ATM, της Δημοτικής Επιχείρησης του μετρό του Μιλάνο, η οποία λειτουργεί ακριβώς τα ίδια συστήματα με το ίδιο τροχαίο υλικό, με περίπου την ίδια τοπολογία σταθμών και στην Κοπεγχάγη, και στο Μιλάνο.
🔵Tο σύστημα CBTC που έχουμε υιοθετήσει από το 2006 στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, λειτουργεί εδώ και 40 χρόνια σε 48 πόλεις του κόσμου, εξυπηρετώντας ένα δίκτυο εκατονταπλάσιο του δικτύου που παραδίδεται σήμερα στη Θεσσαλονίκη.
Η δυσπιστία για την έναρξη του Μετρό θα διαψευστεί με την παράδοση του έργου, στις #30_Νοεμβρίου. Οι αντοχές και η αυτοπεποίθηση της πόλης θα αποκατασταθούν. Θα είναι «και Μετρό και αρχαία» όπως με τόλμη και σοβαρότητα δεσμεύτηκε η Κυβέρνηση του @kyriakos_ και η μεγαλύτερη μαρτυρία αυτού θα είναι ο σταθμός της Βενιζέλου”.