Επανήλθε το κυκλοφοριακό κομφούζιο στη Θεσσαλονίκη με την απελευθέρωση των μετακινήσεων με αποτέλεσμα να ταλαιπωρείται καθημερινά ο κόσμος, αφού έχουν αυξηθεί τα οχήματα και παράλληλα συνεχίζονται οι αυθαιρεσίες οδηγών και υπηρεσιών.

Γράφει ο Νίκος Δημαράς

Τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα τις ώρες αιχμής, αλλά και όταν υπάρχουν κινητοποιήσεις, διαδηλώσεις και συγκεντρώσεις στην Καμάρα ή στο άγαλμα Βενιζέλου. Χειρότερη είναι η κατάσταση όταν σημειώνονται απεργιακές κινητοποιήσεις, όπως σήμερα Τετάρτη, που θα γίνει και στάση εργασίας στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ 13.00 – 17.00.

Χθες παρότι δεν υπήρχαν συγκεντρώσεις και πορείες η Τσιμισκή ήταν φρακαρισμένη από το Δημαρχείο μέχρι την Δωδεκανήσου. Το πιο χαρακτηριστικό ήταν ότι ώρα 9.30 με 10.00 το πρωί απορριμματοφόρο του Δήμου μάζευε σκουπίδια κατά μήκος της Τσιμισκή, εμποδίζοντας την ομαλή κίνηση λεωφορείων και ταξί.

Απορριμματοφόρο στην Τσιμισκή, κλείνοντας την δεξιά λωρίδα, ώρα 10 το πρωί.

Υποτίθεται ότι όλοι κόπτονται για καλύτερες συνθήκες κυκλοφορίας στην πόλη και για νοικοκύρεμα, όπως λέει ο Δήμαρχος Κων. Ζέρβας, χρησιμοποιώντας τον όρο “ευταξία”. Επικροτούμε και επαυξάνουμε κύριε Δήμαρχε, αλλά να μην μένουμε στα λόγια… Δεν είναι η πιο κατάλληλη η ώρα για να κυκλοφορούν απορριμματοφόρα στην Τσιμισκή στις 9.30 με 10.00 το πρωί.

Χώρια, που δεν ακούγεται κουβέντα για το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των έργων του μετρό. Θα μας πει ο κ. Ταχιάος πότε τέλος πάντων θα μπει σε λειτουργία ο πρώτος συρμός, ή θα περιμένουμε να ολοκληρωθούν άλλες δύο μεγάλες γραμμές στην Αθήνα, όπως αυτή η κάθετη, από Μοναστηράκι μέχρι Κηφισιά;

Στην Αθήνα οι γραμμές ολοκληρώνονται σε μερικούς μήνες, ή έστω σε δύο χρόνια, όπως αυτή από Περιστέρι, Αιγάλεω, Κορυδαλλό, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιά.

Εδώ στη Θεσσαλονίκη έχουμε καμιά 30ριά χρόνια που παιδευόμαστε. Και όπως πάει το θέμα θα …τρενάρει καμιά πενταετία ακόμη.