• Ατολμία Μητσοτάκη για το επόμενο βήμα του υποχρεωτικού εμβολισμού, λόγω πολιτικού κόστους.-

  • Κρύβονται με ήξεις – αφήξεις οι άλλοι πολιτικοί αρχηγοί, έστω και αν αρχικά πήραν θέση υπέρ των εμβολίων.-

  • Να βγουν επιστημονικοί φορείς και οργανώσεις και να επιβάλλουν κυρώσεις στους προπαγανδιστές του αντιεμβολιαστικού κινήματος.-

 

Από το Μαξίμου ανακοινώθηκε ότι σήμερα ώρα 12.30 ο πρωθυπουργός θα προεδρεύσει ευρείας σύσκεψης για το θέμα της πανδημίας, καθώς βλέπει και ο ίδιος ότι τα κρούσματα αυξάνονται, το στέλεχος ΔΕΛΤΑ της μετάλλαξης εξαπλώνεται και ο ρυθμός των εμβολιασμών μειώνεται συνεχώς.

Παράλληλα παρατηρείται συρροή σε λιμάνια και αεροδρόμια για απόδραση στα νησιά με πλοία και αεροπλάνα, ενώ οι έλεγχοι για πιστοποιητικά και τεστ είναι από ανύπαρκτοι μέχρι ανεπαρκείς.

Γράφει ο Νίκος Δημαράς

Κάθε μέρα ξιφουλκούν οι “υπερπατριώτες εθνικιστές” και αφήνονται αυθαιρέτως να προπαγανδίζουν το αντιεμβολιαστικό κίνημα με γελοίες δικαιολογίες, ενώ στο βάθος κρύβονται είτε στενές ιδεοληπτικές εμμονές η απλώς …ψεκασμένες αντιλήψεις.

Ρώτησα μια κυρία, γύρω στα 70, που αρνείται τον εμβολιασμό να μου πει γιατί το κάνει και μου απάντησε επί λέξει: “Δεν μου το επιτρέπει ο πνευματικός μου”.

Και στην επόμενη ερώτησή μου απάντησε ότι ο εν λόγω πνευματικός είναι ιερωμένος.

Επέμεινα:
– Τον ρωτήσατε αν έμαθε από τι πέθαναν ο μητροπολίτης Λαγκαδά, ο άγιος Καστοριάς και ο πρώην Πλαταμώνος; Τον ρωτήσατε από τι πέθαναν επτά ιερείς στο Αγρίνιο και πάνω από δέκα σε άλλες περιοχές της χώρας;

Απάντηση:

-Τον έχω πνευματικό 30 χρόνια και τον εμπιστεύομαι απόλυτα.

Η κουβέντα σταματάει εδώ, αλλά προβληματίζομαι γιατί δεν βγαίνει  ο αρχιεπίσκοπος να τους μαζέψει όλους: Ενίους μητροπολίτες, πρωτοπρεσβύτερους, αρχιμανδρίτες, αιδεσιμότατους και πανοσιολογιότατους, πολύ δε περισσότερο όταν όλοι αυτοί πληρώνονται από τον ιδρώτα του ελληνικού λαού, χώρια τα τυχερά…

Να βγουν οι ιατρικοί, φαρμακευτικοί και άλλοι σύλλογοι και να διαγράψουν αυθωρί και παραχρήμα όλους τους εμμονικούς επιστήμονες, τύπου Πολάκη, που ο κομματικός φανατισμός τους υπερτερεί της επιστημονικής αλήθειας. Το είπε και ο Ευκλείδης Τσακαλώτος, πολύ ορθά.

Αυτοί οι δήθεν ειδικοί, φαρμακοτρίφτες και αντιρρησίες εξ επαγγέλματος, αποτελούν το άλλοθι μιας μεγάλης μερίδας πολιτών, που επικαλούνται την δήθεν επιστημονική γνώση τους, ενώ αγνοούν τα εκατομμύρια των άλλων επιστημόνων και των επισήμων οργανισμών, που προάγουν την επιστήμη σε παγκόσμιο επίπεδο.

Να βγουν τα κόμματα και να διαγράψουν τους φωνασκούντες ιδεοληπτικούς και τους ανεύθυνους πολιτικάτζηδες με συγκαλυμμένες ακροδεξιές ιδέες, που κααλλιεργούν την άρνηση και την οπισθοδρόμηση.

Να βγουν οι Δήμαρχοι και οι Περιφερειάρχες να κινητοποιήσουν ομάδες και επιτροπές, να πάρουν θέση οι ίδιοι με δημόσιες δηλώσεις και να δώσουν προτεραιότητες στην εξυπηρέτηση των εμβολιασμένων.

Να βγουν οι δημοσιογραφικές ενώσεις, να πάρουν θέση υπέρ της επιστημονικής αλήθειας  και να παραπέμψουν σε πειθαρχικά όργανα όσους προπαγανδίζουν εμμέσως η αμέσως το αντιεμβολιαστικό κίνημα.

Αυτή θα είναι μια υπεύθυνη θέση απέναντι στη επερχόμενη λαίλαπα του 4ου κύματος της πανδημιας.

Και δεν αρκούν κύριε πρωθυπουργέ οι δηλώσεις του τύπου:

«Δεν μπορώ να καταστήσω τον εμβολιασμό υποχρεωτικό, αλλά όλοι αναλαμβάνουν πια τις συνέπειές τους. Η χώρα δεν θα ξανακλείσει για να προστατευθούν λίγοι ανεμβολίαστοι και να πληρώσει το μάρμαρο η μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού πληθυσμού που είναι εμβολιασμένη.»

Αυτή η θέση, κύριε Μητσοτάκη, δεν μπορεί να δώσει λύση στο θέμα όταν μάλιστα είναι πολύ πρόσφατη η απόφαση της ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, που έκρινε νόμιμο και συνταγματικό τον υποχρεωτικό εμβολιασμό με αφορμή την περίπτωση του προσωπικού της ΕΜΑΚ.

Ναι, κύριε πρωθυπουργέ: Ο εμβολιασμός όχι μόνο πρέπει να γίνει υποχρεωτικός, αλλά να εξετάσουν οι εισαγγελικές αρχές αν είναι εφικτή και η ποινική αντιμετώπιση των προπαγανδιστών του αντιεμβολιασμού για διασπορά ανησυχητικών και επικίνδυνων πληροφοριών, διότι ένας μη εμβολιασμένος από ιδεοληψία ή αμέλεια αποτελεί εν δυνάμει κίνδυνο για  τον διπλανό του, όταν γίνει φορέας του ιού. Είναι σαν να του επιτρέπουμε να κρατάει όπλο. Και ως γνωστόν η οπλοφορία διώκεται.

Άλλωστε για ποια ελευθερία μιλάμε; Παραβλέπουμε δηλαδή το βασικό φιλοσοφικό θεώρημα του Καντ, που λέει ότι “η ελευθερία του καθενός σταματάει εκεί, που αρχίζει το δικαίωμα της ελευθερίας του άλλου;”

Αλλά αυτά συμβαίνουν στις πολιτισμένες και δημοκρατικές κοινωνίες.