Ποικίλα ερωτήματα προκύπτον από την απόφαση της κυβέρνησης δια του υπουργείου Υγείας να δαπανήσει 11.000.000 ευρώ για τα τηλεοπτικά σποτάκια με τον τίτλο “Μένουμε σπίτι”, στο πλαίσιο της εκστρατείας για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού.
Σε μια εποχή με τόσο μεγάλες ανάγκες για το σύστημα υγείας και με τόσο οδυνηρό κόστος για επιχειρήσεις και εργαζομένους είναι τουλάχιστον προκλητικό να εκταμιεύονται 11 εκ. ευρώ για διαφημιστικά σποτάκια.
Δεν έχει δώσει εξηγήσεις η κυβέρνηση μέχρι στιγμής για μια τέτοια δαπάνη, αλλά αν η κίνηση αποβλέπει στο να στηρίξει ορισμένα μέσα ενημέρωσης και μάλιστα τα ραδιοτηλεοπτικά, βρίσκεται σίγουρα σε λάθος κατεύθυνση, διότι άλλα μέτρα ζήτησαν οι Ενώσεις Συντακτών για την στήριξη του τύπου και όλων των άλλων μέσων.
Αν δεν αποβλέπει σε κάτι τέτοιο, αλλά ακολουθείται η πεπατημένη κάθε κυβέρνησης να προχωρεί σε ενημερωτικές καμπάνιες με δικούς τους διαφημιστές και παραγωγούς, τότε η πρόκληση θα είναι πιο βαριά και θα πρέπει να δοθούν άμεσα εξηγήσεις.
Όπως επίσης θα πρέπει να δοθούν εξηγήσεις για τον καταμερισμό της δαπάνης των11 εκ. ευρώ, για το αν αμείβονται οι “πρωταγωνιστές” των σποτ και για ποιο λόγο δεν λαμβάνεται μέριμνα για την ενίσχυση των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης, που είναι έξω από τα μεγάλα διαφημιστικά πακέτα του κέντρου και σηκώνουν ένα μεγάλο φορτίο στην ενημέρωση.
Άλλωστε η κυβέρνηση έχει κάθε δυνατότητα μέσω της ΕΡΤ να κάνει ανάλογες παραγωγές, να φτιάξει δεκάδες σποτάκια και να τα μοιράσει σε όλα τα μέσα, που έχουν υποχρέωση να τα μεταδώσουν ως κοινωνικά μηνύματα αχρεωστήτως.
Πολιτικοί σχολιαστές στην Αθήνα τόνιζαν ότι στην αρχή οι αντιδράσεις για την διαφημιστική καμπάνια αποδίδονταν σε αντιπολιτευτικές μεθοδεύεις του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά από την στιγμή, που είδε το φως της δημοσιότητας η υπουργική απόφαση για την δαπάνη έγινε αναγκαίο το ξεκαθάρισμα της υπόθεσης από την κυβέρνηση.
Εδώ το αντίγραφο της απόφασης:
Αλ. Χαρίτσης: Προκλητική και σοκαριστική
Προκλητική, αποκαλυπτική και σοκαριστική χαρακτηρίζει ο Αλέξης Χαρίτσης εκ μέρους του ΣΥΥΡΙΖΑ την είδηση που είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας ότι η καμπάνια ενημέρωσης κατά του κορωνοϊού στην Ελλάδα θα κοστίσει 11 εκατομμύρια ευρώ.
Μάλιστα με σχετική του ανάρτηση ο κ. Χαρίτσης καλεί την κυβέρνηση να εξηγήσει τις επιλογές της και να δώσει αναλυτικά τα επιμέρους στοιχεία αυτής της «πολυέξοδης», όπως την χαρακτηρίζει καμπάνια.
Η σημερινή είδηση ότι η καμπάνια ενημέρωσης για τον κορονοϊό θα κοστίσει 11 εκατομμύρια ευρώ είναι πολλαπλά αποκαλυπτική, προκλητική και σοκαριστική.
Αποκαλυπτική για την υποκρισία του πολυδιαφημισμένου «επιτελικού» κράτους της Νέας Δημοκρατίας που σκορπάει λεφτά των φορολογουμένων από το παράθυρο.
Προκλητική γιατί μια καμπάνια για ένα τόσο σημαντικό ζητήματα δημοσίου συμφέροντος δικαιούται -εκ του νόμου- δωρεάν προβολή από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Σοκαριστική γιατί έρχεται τη στιγμή που πληθαίνουν οι φωνές των ανθρώπων που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης, γιατρών και νοσηλευτών, που ζητούν από την κυβέρνηση το αυτονόητο: την αποφασιστική ενίσχυση του δημοσίου συστήματος υγείας.
Η κυβέρνηση οφείλει να εξηγήσει τις επιλογές της και να δώσει αναλυτικά τα επιμέρους στοιχεία της πολυέξοδης καμπάνιας.
Και ας απαντήσει στο απλό ερώτημα: πόσες μάσκες αγοράζουμε με έντεκα εκατομμύρια ευρώ;
Και η ΕΡΤ στην εκστρατεία ενημέερωσης
Με μια σειρά σποτ με το σύνθημα “Μένουμε σπίτι για όσους αγαπάμε” στα οποία πρωταγωνιστούν αγαπημένα πρόσωπα από τη δημόσια ζωή, η ΕΡΤ προσπαθεί κι εκείνη να συμβάλει στην ανάγκη να περιοριστεί η διάδοση του κορονοϊού, προτρέποντας τους πολίτες να αποφύγουν κάθε αχρείαστη μετακίνηση. Να πείσει τους πολίτες ότι η παραμονή στο σπίτι είναι η καλύτερη προστασία τόσο του εαυτού μας, όσο και των κοντινών μας ανθρώπων. Και κυρίως, να περάσει το μήνυμα ότι η αποφυγή των μετακινήσεων είναι ο έμπρακτος σεβασμός και το “ευχαριστώ” όλων μας στους γιατρούς και τους νοσηλευτές μας, στηρίζοντας έτσι τον τιτάνιο αγώνα που δίνουν αυτό το διάστημα.
Η Δήμητρα Γαλάνη και ο Γιάννης Στάνκογλου είναι τα δύο πρώτα πρόσωπα που βλέπουμε ήδη στις οθόνες της ΕΡΤ να στέλνουν από το σπίτι τους το δικό τους μήνυμα στους πολίτες και θα ακολουθήσουν τις επόμενες μέρες και πολλοί ακόμη.
Μένουμε σπίτι για να κερδίσουμε όλοι μαζί την πιο μεγάλη μάχη, την μάχη της ζωής.
Μένουμε σπίτι για όσους αγαπάμε.
Θλίψη επικρατεί στον δημοσιογραφικό κόσμο της Θεσσαλονίκης, καθώς έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 60 ετών η αγαπημένη δημοσιογράφος Ναυσικά Γκράτσιου νικημένη από τον...
Με κατάνυξη και παρουσία πλήθους πιστών πραγματοποιήθηκε η πρώτη περιφορά του Επιταφίου στη Θεσσαλονίκη, από τον Ιερό Ναό Αγίου Μηνά, που θεωρείται η εκκλησία...
Χωρίς προβλήματα διεξάγεται, μέχρι στιγμής, η έξοδος των εκδρομέων από τις μεγάλες πόλεις, κυρίως από Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις διακοπές του Πάσχα.
Δεκάδες χιλιάδες...
Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο boreiosellas.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.