Συμπληρωματική ποινική δίωξη ασκήθηκε για την τραγωδία στα Τέμπη εναντίον τριών ακόμη υπευθύνων, για τους οποίους προκύπτουν στοιχεία στο πλαίσιο της τακτικής ανάκρισης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο κάδρο των υπευθύνων μπαίνουν ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που ήταν υπεύθυνος για τις βάρδιες των σταθμαρχών, αλλά και οι δύο σταθμάρχες που είχαν απογευματινή βάρδια εκείνη την ημέρα, πριν από τον Βασίλη Σαμαρά, και οι οποίοι έπρεπε να είναι στο πόστο τους έως τις 11 το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.

Η συμπληρωματική δίωξη αφορά τη διατάραξη συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή και πρόκληση σωματικών βλαβών από αμέλεια σε βαθμό πλημμελήματος.

Ποινική δίωξη και κατά του επιθεωρητή, που πήρε άδεια

Ο επιθεωρητής, στον οποίο ασκήθηκε σήμερα ποινική δίωξη για τα Τέμπη, είναι ο άνθρωπος που ήταν υπεύθυνος για την κατάρτιση του προγράμματος βαρδιών. Έχει ήδη τεθεί σε αργία μετά το δυστύχημα, όπως και ο ήδη προφυλακισμένος σταθμάρχης Λάρισας Βασίλης Σαμαράς.

Είναι, επίσης, ο άνθρωπος ο οποίος μετά το δυστύχημα πήγε στο Νοσοκομείο Βόλου και έλαβε έναν μήνα αναρρωτική άδεια. Την άδεια τη ζήτησε από τον διευθυντή της Νευροχειρουργικής, ο οποίος δεν τον υπέβαλε σε εξετάσεις αλλά τον παρέπεμψε σε επιμελητή γιατρό, ο οποίος και του υπέγραψε την άδεια. Και οι δύο γιατροί έχουν τεθεί σε αναστολή, ενώ έχουν παραπεμφθεί και στο πειθαρχικό.

Για τους απογευματινούς σταθμάρχες που έφυγαν νωρίτερα

Ωστόσο, ποινική δίωξη ασκήθηκε και στους δύο απογευματινούς σταθμάρχες στον σταθμό της Λάρισας, οι οποίοι, μολονότι σχολούσαν στις 11, έφυγαν νωρίτερα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στην κατάθεσή του ο ήδη προφυλακισμένος σταθμάρχης είχε πει πως από τις 22:25 ήταν μόνος του. Για τις ώρες που αναχώρησαν οι απογευματινοί σταθμάρχες είχε μιλήσει στην κατάθεσή του και ο επιθεωρητής, λέγοντας ότι ο επικεφαλής απογευματινός σταθμάρχης είχε αποχωρήσει, όπως του είχε πει ο Σαμαράς, όταν τον ρώτησε, στις 21:45 με 21:50.

Στην κατάθεσή του ο επιθεωρητής είχε υποστηρίξει ότι, κατά τη γνώμη του, αν δεύτερος σταθμάρχης δεν είχε φύγει νωρίτερα και εξασφάλιζε έστω την αμαξοστοιχία 2597 (ο προαστιακός που έφτανε από Θεσσαλονίκη στη Λάρισα και ζητήθηκε από τον μηχανοδηγό να κάνει όπισθεν), «ίσως να είχε αποφευχθεί το ατύχημα».

Ο ένας εκ των δύο απογευματινών σταθμαρχών που τώρα διώκονται, ο οποίος αρνείται ότι έφυγε νωρίτερα, έχει υποστηρίξει ακόμη, μεταξύ άλλων, ότι ανησυχούσε που τον άλλαζε ένας άπειρος, αλλά δεν ήταν αρμοδιότητά του.