Από σήμερα Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου, ο ΟΑΣΘ θέτει σε εφαρμογή το μέτρο της “μπροστινής πόρτας“, σε είκοσι γραμμές αστικών λεωφορείων.
Όπως ανέφερε σε σχετική ανακοίνωση ο Οργανισμός, ο ΟΑΣΘ αλλά και τα ΚΤΕΛ που εκτελούν μαζί του το έργο της αστικής συγκοινωνίας, αναλαμβάνουν να υλοποιήσουν το σχέδιο της απόφασης του ΟΣΕΘ που αφορά στην «Επιβίβαση Χρηστών των Λεωφορειακών Γραμμών από την Πρώτη Θύρα των Λεωφορείων Αστικής Συγκοινωνίας» και να την διασφαλίσουν στον ανώτατο βαθμό.
Συγκεκριμένα, η επιβίβαση στα αστικά λεωφορεία γραμμών αρμοδιότητας του ΚΤΕΛ, 42, 43, 53, 53Α, 90, 91, 92 και 59-60-61 (εκτελούνται από ΚΤΕΛ Σερρών), θα γίνεται αποκλειστικά από τη μπροστινή πόρτα.
Ο ΟΑΣΘ εφαρμόζει την ίδια πολιτική στις γραμμές 4, 7, 11Τ, 24, 26, 28, 30, 35, 37 και 38.
Η αποβίβαση των επιβατών, θα γίνεται από τις υπόλοιπες πόρτες, ενώ η επιβίβαση και αποβίβαση ατόμων με αναπηρικά αμαξίδια, θα γίνεται από την πόρτα στην οποία διατίθεται «ράμπα» για αμαξίδιο.
Να πληρώνουν όλοι εισιτήριο
Σύμφωνα με την απόφαση του ΟΣΕΘ, κάθε επιβάτης οφείλει να καταβάλλει το αντίτιμο του εισιτηρίου ή να φέρει εισιτήριο ή κάρτα, να το επικυρώνει κατά την επιβίβαση στο λεωφορείο και να το επιδεικνύει στο προσωπικό του ΚΤΕΛ, του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ, που είναι αρμόδιοι για τους ελέγχους κομίστρου.
Οι επιβάτες που έχουν μειωμένα εισιτήρια πρέπει να έχουν μαζί τους τα σχετικά δικαιολογητικά που να πιστοποιούν το δικαίωμα στην έκπτωση ή στο μηδενικό εισιτήριο.
Η διαδικασία είναι πιλοτική σε αυτό το στάδιο. Ο ΟΣΕΘ σημειώνει πως η Πολιτεία θα επανεκτιμήσει τις παραμέτρους του έργου, πριν την οριστική προσαρμογή του.
Τα ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, διαβεβαίωσαν ότι με το προσωπικό τους και ιδιαίτερα τους οδηγούς θα συνδράμουν στην ομαλή προσαρμογή των επιβατών στα νέα δεδομένα φροντίζοντας ώστε η όποια μικρή αναστάτωση να είναι ελάχιστη.
«Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης έχει ως στόχο να διασφαλίσει την βελτίωση των συγκοινωνιών και την βέλτιστη εξυπηρέτηση των επιβατών που σέβονται την αστική συγκοινωνία και αναγνωρίζουν την προσπάθεια εκσυγχρονισμού του στόλου και των παρεχόμενων υπηρεσιών», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας υπογραμμίζοντας ότι τα μέτρα για τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής είναι απαραίτητα μετά την έκταση που έλαβε το φαινόμενο στη Θεσσαλονίκη.