
H αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο IC53 Θεσσαλονίκη – Αθήνα, με 190 επιβάτες, παρουσίασε βλάβη και ακινητοποιήθηκε στις 13:18 μετά τη γέφυρα της Εκκάρας στη Φθιώτιδα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Hellenic Train, η εταιρεία διερευνά τα αίτια της βλάβης, ενεργοποίησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες και μερίμνησε για την αποστολή μηχανών από το Λιανοκλάδι, που έφτασαν στο σημείο στις 14:20 προκειμένου να μεταφέρουν την αμαξοστοιχία στον σταθμό του Λιανοκλαδίου, όπου έγινε η αποβίβαση των επιβατών.
Μετά την άφιξη στον σιδηροδρομικό σταθμό Λιανοκλαδίου, οι επιβάτες μεταφέρθηκαν στον τελικό τους προορισμό με λεωφορεία της Hellenic Train, ενώ ορισμένοι εξ αυτών επέλεξαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους με την επόμενη αμαξοστοιχία, με προορισμό, επίσης, την Αθήνα.
«Το προσωπικό της Hellenic Train προσέφερε σνακ και νερό στους επιβάτες κατά την αναμονή τους και στάθηκε στο πλευρό τους από την πρώτη στιγμή ώστε να περιορίσει κατά το δυνατόν την ταλαιπωρία τους.
Η Hellenic Train καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της και διερευνά τα αίτια της βλάβης».
Εκπληκτικό έργο η γέφυρα της Εκκάρας
Η γέφυρα της Εκκάρας είναι κοντά στο Δομοκό.Πρόκειται για τη σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ26 που βρίσκεται στην περιοχή της Εκκάρας και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων, του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός.
Το πολύπλοκο έργο κατασκευάστηκε πάνω από το ενεργό ρήγμα της Εκκάρας. Για τις απαραίτητες τεχνικές δοκιμές, δύο συρμοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με βαγόνια-πλατφόρμες που είχαν φορτωθεί σιδηροτροχιές βάρους 800 τόνων, οδηγήθηκαν στα τρία τοξωτά ανοίγματα της γέφυρας όπου πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις της στατικής συμπεριφοράς της.
Η ΕΡΓΟΣΕ υπογραμμίζει την σπουδαιότητα που έχει η ολοκλήρωση ενός τόσο σύνθετου και δύσκολου έργου και αισθάνεται “υποχρεωμένη να συγχαρεί όλα τα στελέχη της που συμμετείχαν στην μελέτη, επίβλεψη και κατασκευή του έργου”.