Ως ένα κακό προηγούμενο, που ταλαιπώρησε δεκάδες χιλιάδες συνδρομητές και ιδιαίτερα τους επαγγελματίες του διαδικτύου θεωρείται η πτώση του ίντερνετ της VODAFONE, καθώς καθυστέρησε η απόδοση της εργασίας τους και υπέστησαν ζημιές σε μια σειρά λειτουργιών, που εξαρτώνται από τις συνδέσεις.

Ένα από τα προβλήματα ήταν η αδυναμία ενημέρωσης της κοινής γνώμης μέσα από ιστοσελίδες, που αυτή την εποχή αποτελούν ένα κύριο μέσο παροχής πληροφοριών στους αναγνώστες. Χειρότερα ήταν τα πράγματα σε εταιρίες που χρησιμοποιούν την υψηλή τεχνολογία σε παραγωγικές εφαρμογές και στη διακίνηση εμπορευμάτων.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το πρόβλημα οφειλόταν στο ταυτόχρονο κόψιμο οπτικής ίνας σε τρεις διαφορετικές οδεύσεις (Βουλγαρία, Τουρκία, Σλοβενία-Κροατία). «Έγιναν αμέσως οι απαιτούμενες τεχνικές εργασίες και το πρόβλημα σταδιακά αποκαθίσταται», τονίζεται στην ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση της Vodafone για τις οπτικές ίνες

«Σας ενημερώνουμε ότι λόγω ταυτόχρονου κοψίματος οπτικής ίνας σε τρεις διαφορετικές οδεύσεις (Βουλγαρία, Τουρκία, Σλοβενία-Κροατία), αντιμετωπίσαμε πρόβλημα σε υπηρεσίες internet σταθερής και κινητής. Έγιναν αμέσως οι απαιτούμενες τεχνικές εργασίες και το πρόβλημα σταδιακά αποκαθίσταται. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση», αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας.

Πρακτικά, αυτό που είχε συμβεί, σύμφωνα με πληροφορίες από τη Vodafone, ήταν ότι η βλάβη απομόνωσε το ελληνικό δίκτυο και δεν μπορούσε να βγει προς τα έξω η ελληνική κίνηση, με αποτέλεσμα το σήμα να μην μπορεί να μεταδοθεί.

Το πρόβλημα επιβεβαιώθηκε πάντως και από τη Vodafone Γερμανίας, Ιταλίας, Ιρλανδίας και άλλων κρατών.

Σύμφωνα με την Vodafone, ο εκτιμώμενος χρόνος αποκατάστασης της λειτουργίας του δικτύου ήταν περίπου δύο ώρες.

Αρκετοί συνδρομητές ωστόσο αναφέρουν ότι καλά θα κάνει η VODAFONE να ενημερώνει με sms τουλάχιστον τους συνδρομητές, αφού το τηλεφωνικό δίκτυο λειτουργούσε και να λαμβάνει όλα τα μέτρα προστασίες από τέτοιες διεθνείς βλάβες, ώστε να μην παθαίνουν ζημιά οι άνθρωποι.