Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ με στοιχεία Δημήτριος Νικολάου, που τέθηκε σε αργία, αρνείται ότι φέρει ευθύνη και  επικαλέστηκε το φύλλο παρουσιών, σύμφωνα με το οποίο στη νυχτερινή βάρδια στο σταθμό της Λάρισας θα έπρεπε να εργάζονται τρεις σταθμάρχες.

Ο ένας που η βάρδια του τελείωνε στις 11 το βράδυ και άλλοι δύο από τις 10 το βράδυ έως και τις 7 το πρωί.

Αλλά σημείωσε ότι ο πιο έμπειρος εκ των δύο δεν παρουσιάστηκε στην υπηρεσία του, με αποτέλεσμα ο 59χρονος να μείνει μόνος του.

Σε κάθε περίπτωση, ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός ότι ο Επιθεωρητής του ΟΣΕ, συνδικαλιστής της ΠΑΣΚΕ, λίγες ώρες μετά το σιδηροδρομικό ατύχημα, έσπευσε να πάρει αναρρωτική άδεια ενός μήνα.

Νωρίτερα τέθηκαν σε αργία με ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τόσο ο Σταθμάρχης Λάρισας, Β.Σ. όσο και ο Επιθεωρητής Λάρισας, Δ.Ν., μέχρι τη διεξοδική διερεύνηση της καταλληλότητας και επιλογής του σταθμάρχη για υπηρεσία στον σταθμό της πόλης, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Από πλευράς του, ο Επιθεωρητής του ΟΣΕ με καταγωγή από τον Βόλο, φέρεται να υποστήριξε, σύμφωνα με το OPEN, πως η σχετική απόφαση «στερείται νομικής βάσης» και πως ο ίδιος περιμένει να απαντήσει αφού έρθει στο φως η επίσημη αιτιολόγηση της συγκεκριμένης απόφασης.

Δεν είχε περιορισμό ορίου ηλικίας ο σταθμάρχης

«Βάσει του άρθρου 102/30-5-2022 του Εσωτερικού Κανονισμού λειτουργίας του ΟΣΕ και κατόπιν απόφασης του Προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού κ. Σπ. Πατέρα, από 4-3-2023 τίθεται σε αργία ο Επιθεωρητής Νικολάου Δημήτριος του Παναγιώτη μέχρι την διεξοδική διερεύνηση της καταλληλότητας και επιλογής του Σταθμάρχη Σαμαρά Βασιλείου για υπηρεσία στον σταθμό Λάρισας».

Διευκρινίσεις, επίσης, έδωσε αργά χθες το βράδυ το Υπουργείο Εσωτερικών ως προς τη διαδικασία της μετάταξης του Σταθμάρχη Λάρισας, μέσω του συστήματος της κινητικότητας. «Ο εν λόγω υπάλληλος ήταν μετατασσόμενος και δεν είχε περιορισμό ορίου ηλικίας» τόνισε το υπουργείο Εσωτερικών.

Ανέφερε παράλληλα ότι ο ΟΣΕ προκήρυξε συνολικά στον A΄ Κύκλο Κινητικότητας του 2022, 114 θέσεις. Από αυτές τις 114 θέσεις, καλύφθηκαν μόλις 8 θέσεις συνολικά. Από τις 114 θέσεις οι 18 αφορούσαν Σταθμάρχες, εκ των οποίων καλύφθηκαν οι δυο μόλις θέσεις.