Μια εντυπωσιακή διαφήμιση με τον Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ και την Σάλμα Χάγιεκ ως Ολύμπιους Θεούς, που όμως ζουν στη σύγχρονη εποχή, απογειώνει την ελληνική μυθολογία και αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία προβολής της Ελλάδας.

Πρόκειται για την νέα, χιουμοριστική διαφήμιση της BMW για το Super Bowl, εμπνευσμένη από την ελληνική μυθολογία με εκπληκτικά εφφέ και εντυπωσιακές ενδυμασίες

Οι εμβληματικοί ηθοποιοί υποδύονται τον Δία και τη σύζυγό του Ήρα, που έχουν αποφασίσει να βγουν στη σύνταξη και να αποσυρθούν από τον Όλυμπο για να χαλαρώσουν σε ένα ζεστό μέρος – αν και τα πράγματα δεν πάνε όπως τα σχεδίαζαν.

Οαν ο Δίας και η Ήρα συνταξιοδοτούνται

Μετά την ανακοίνωση πως αυτός και η σύζυγός του Ήρα θα αποσυρθούν από τις «θεϊκές» δουλειές τους, ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ και η Σάλμα Χάγιεκ μετακομίζουν στην Νότια Καλιφόρνια. «Έχοντας συνταξιοδοτηθεί από τον Όλυμπο και ζώντας στο Παλμ Σπρινγκς, ο Δίας κατακλύζεται πλήρως από όλα τα γήινα ηλεκτρικά πράγματα – μέχρι να συναντήσει το πλήρως ηλεκτρικό BMW iX M60», ανέφερε η εταιρεία αυτοκινήτων στην ιστοσελίδα της.

Η διαφήμιση δείχνει τον γενειοφόρο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ να προσπαθεί να χαλαρώσει στην πισίνα (επάνω σε ένα φουσκωτό καρπούζι) αλλά και στο γήπεδο του γκολφ.

H Σάλμα Χάγιεκ εντυπωσσιακή ως Ήρα 

Ωστόσο, η μονοτονία της ζωής του συνταξιούχου πολύ σύντομα αρχίζει να κουράζει το Δία, ο οποίος εκνευρίζεται από τη χρήση των γήινων ηλεκτρονικών συσκευών αλλά και από τους θνητούς γείτονές του, που τον ενοχλούν, ζητώντας συνεχώς να τους φορτίσει τα ηλεκτρικά αμαξάκια του γκολφ ή κάποιο θαμνοκοπτικό.

Λίγο μετά, ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ φαίνεται να δυσκολεύεται να χρησιμοποιήσει βασικές συσκευές και χρειάζεται την σύζυγό του, Σάλμα Χάγιεκ, ντυμένη στα χρυσά, για να παρέμβει και να τον βοηθήσει. «Γλυκιέ μου δεν είναι επιστήμη πυραύλων» ακούγεται να λέει η Ήρα Χάγιεκ, βοηθώντας τον Έλληνα θεό να χειριστεί το φούρνο μικροκυμάτων.

Το μόνο πράγμα που μπορεί να φτιάξει τη διάθεση του Σβαρτσενέγκερ είναι η νέα ηλεκτρική BMW.

Εν τω μεταξύ η Ήρα, ο «ήρωας» της ιστορίας, έχει πλήρως εγκλιματιστεί και απολαμβάνει τη νέα κατάσταση. Σε μία προσπάθεια να ξαναφέρει λίγο ενθουσιασμό στη ζωή του Δία, του κάνει δώρο μία αμιγώς ηλεκτρική BMW iX, κάτι το οποίο βοηθά τον Έλληνα θεό του κεραυνού να ξαναβρεί το ηλεκτρικό του κέφι. Το σποτ τελειώνει με το ευτυχισμένο ζευγάρι να τα «σπάει» στο δρόμο με τη νέα τους BMW iX, υπό τους ήχους του τραγουδιού «Electric Avenue» του Eddy Grant, ενώ ο Δίας χρησιμοποιεί την ηλεκτρική του δύναμη για να αλλάξει τα φανάρια σε πράσινο.

«Το μόνο αρκετά ισχυρό πράγμα για να φτιάξει τη διάθεση του Δία; Η απόλυτη ηλεκτρική μηχανή οδήγησης !» λέει η αυτοκινητοβιομηχανία στα social media.

Να σημειωθεί πως το διαφημιστικό σποτ έχει προγραμματιστεί να προβληθεί κατά τη διάρκεια του τρίτου ημιχρόνου του Super Bowl LVI στις 13 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με το Variety, το οποίο προσθέτει πως μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων στο NBC – το δίκτυο που μεταδίδει τον αγώνα – αξίζει 6 εκατομμύρια δολάρια.