![Screenshot 2024-02-28 at 18-24-29 » Γενικός Χάρτης ΔικτύουΟΣΕ](https://boreiosellas.gr/wp-content/uploads/2024/02/Screenshot-2024-02-28-at-18-24-29-Γενικός-Χάρτης-ΔικτύουΟΣΕ-696x591.png)
Στο μεγαλύτερο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου Αθήνας – Θεσσαλονίκης λειτουργεί διπλή γραμμή και τηλεδιοίκηση, εκτός από δύο κομμάτια, το ένα μεταξύ σήραγγας Όθρυος – Άγιος Στέφανος Λαμίας, που το σύστημα καταστράφηκε από τις πλημμύρες και το άλλο Άγιος Στέφανος – Λάρισα, που έχει μονή γραμμή και τοπική τηλεδιοίκηση στο Παλιαοφάρσαλο.
Αυτά ανακοινώνει επίσημα με αναρτήσεις του στα κοινωνικά δίκτυα ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, εξηγώντας ότι μέχρι το τέλος του 2025 θα αποκατασταθούν όλες οι γραμμές.
Ο υφυπουργός αναφέρει συγκεκριμένα:
“Αυτή τη στιγμή, η γραμμή #Αθήνα_Θεσσαλονίκη περιλαμβάνει:
![📍](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t86/1.5/16/1f4cd.png)
![📍](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t86/1.5/16/1f4cd.png)
![📍](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t86/1.5/16/1f4cd.png)
![📍](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t86/1.5/16/1f4cd.png)
Έχουμε ξεκινήσει ήδη με σκληρή δουλειά ούτως ώστε μέχρι το τέλος του 2025 να αποκατασταθούν οι γραμμές ενώ μέσα στον Μάρτιο θα δεσμευθούν πιστώσεις 470 εκατ. € και θα προχωρήσουμε σε διαγωνισμούς”.
![](https://boreiosellas.gr/wp-content/uploads/2024/02/Screenshot-2024-02-28-at-18-34-50-Άγιος-Στέφανος-Φθιώτιδας-Βικιπαίδεια.png)
Η σήραγγα Όθρυος είναι η δεύτερη μεγαλύτερη σιδηροδρομική της Ελλάδας, μετά την σήραγγα Καλλιδρόμου, επί της ίδιας σιδηροδρομικής γραμμής. Η κατασκευή της σήραγγας άρχισε το 1998, ολοκληρώθηκε το 2015 και δόθηκε στη κυκλοφορία το 2017, με την ολοκλήρωση της γραμμής. Έχει μήκος 7.200 μέτρα.
Εδώ η ανάρτηση του υφυπουργού υποδομών Ν. Ταχιάου
![](https://boreiosellas.gr/wp-content/uploads/2024/02/Screenshot-2024-02-28-at-18-01-52-3-Facebook.png)