Σενάρια και σχέδια για την κατασκευή του τερματικού σταθμού της επέκτασης του μετρό στη Μίκρα και την σύνδεση της οδού Πόντου της Καλαμαριάς με την λεωφόρο Γεωργικής Σχολής προς το αεροδρόμιο συζητήθηκαν στη συνάντηση εργασίας η οποία έγινε σήμερα, Πέμπτη, στο δημαρχείο Καλαμαριάς.
Η νέα σύσκεψη καταδεικνύει το ενδιαφέρον του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, αλλά και του Δήμου για την προώθηση του έργου της επέκτασης του Μετρό προς Καλαμαριά και την ολοκλήρωσή του τον Νοέμβριο του 2025.
Στη συνάντηση συμμετείχαν η γενική γραμματέας Μεταφορών Δέσποινα Παληαρούτα, η δήμαρχος Καλαμαριάς Χρύσα Αράπογλου, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Καλογερούδης και Γιάννης Τόσκας αντίστοιχα, το στέλεχος του Οργανισμού Φυγαλία Παπαγεωργίου, η αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Καλαμαριάς Ελπίδα Καλπίδου και υπηρεσιακά στελέχη του δήμου.
Οι εκπρόσωποι του ΟΣΕΘ παρουσίασαν τους έως τώρα σχεδιασμούς τους σχετικά με την κατασκευή εγκαταστάσεων στον τερματικό σταθμό της Μίκρας προκειμένου να καταλήγουν εκεί αστικά λεωφορεία και από την περιοχή του σταθμού μετεπιβίβασης του ΙΚΕΑ.
Και για τα δύο θέματα παρουσιάστηκαν διάφορα σενάρια τα οποία θα αξιολογηθούν από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσει νέα συνάντηση.
Σε αυτήν ενδέχεται να συμμετάσχουν και στελέχη από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τον δήμο Πυλαίας Χορτιάτη καθώς εμπλέκονται στο ζήτημα της σύνδεσης της οδού Πόντου με την Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής.
Σταδιακή ανάπλαση του χώρου στη Μίκρα
Σχετικά με το θέμα του τερματικού της Μίκρας εξετάζεται το σενάριο της σταδιακής ανάπλασης του χώρου πέριξ του σταθμού του μετρό, αρχικά σε κάποια περιορισμένη έκταση ώστε να διευκολυνθεί η λειτουργία του μετρό η οποία προσδιορίζεται για τον προσεχή Νοέμβριο και σε δεύτερο χρόνο, η ανάπλαση να περιλάβει μεγαλύτερη έκταση.
Η κα Παληαρούτα στις δηλώσεις της πριν από την έναρξη της συνάντησης δήλωσε:
«Μας ενδιαφέρει να προλάβουμε τις προθεσμίες και στις 30 Νοεμβρίου να έχουμε όλα αυτά τα οποία πρέπει, προκειμένου να λειτουργήσει ο τερματικός στη Μίκρα. Πρέπει να οριοθετηθεί τι είναι ρεαλιστικό να γίνει. Άρα, πάμε να δούμε ποιο σενάριο θα προκριθεί, προκειμένου να είμαστε σίγουροι ότι ο πολίτης θα εξυπηρετείται και θα είναι ρεαλιστικό και σε δεύτερη φάση να δούμε πώς στην ολότητά του αυτός ο σταθμός σταθμού μετεπιβίβασης θα μπορέσει να γίνει ακόμα πιο λειτουργικός».
Για το θέμα της οδού Πόντου η γενική γραμματέας σημείωσε:
«Είναι πάρα πολύ σημαντικό να ξεκινήσουμε τις συζητήσεις όλοι οι εμπλεκόμενοι, γι’ αυτό και έχει δημιουργηθεί αυτή η ομάδα εργασίας. Θέλουμε να δούμε πώς τα λεωφορεία θα τροφοδοτούν το σταθμό του μετρό, πώς θα μπορέσει ο πολίτης να εξυπηρετηθεί και να μην τα ταλαιπωρείται στις διάφορες στάσεις για να μπαίνει μέσα στο μετρό».
Αράπογλου: Πρέπει να οργανωθεί ο σταθμός μετεπιβίβασης
Για τον τερματικό της Μίκρας η δήμαρχος κ. Αράπογλου δήλωσε: «Θα πρέπει να οργανωθεί ο σταθμός μετεπιβίβασης των λεωφορείων, όπως και το πάρκιγνκ, ειδάλλως θα είναι μία συλλεκτήρια η Πόντου με περίεργους τρόπους και τα αυτοκίνητα θα παρκάρουν παντού, δηλαδή θα αναιρέσουμε το λόγο που κατασκευάζεται το μετρό, τη βιώσιμη κινητικότητα».